Vhodná verze

Josef Kufner jkufner na seznam.cz
Sobota Květen 15 18:05:29 CEST 2004

V Pá, 14. 05. 2004 v 09:57, patrik.hora na ct.cz píše:
>       Dobrý den
>
> Mám zvláštní dotaz. Potřebuji rozchodit jednu starou mašinu. je to PI
> 100MHz, 32MB RAM, HDD 200MB. Požadavky
>
> Uživatelsky primitivní (není to pro mě :o)) Textový editor (psaní
> receptů:o) a internet přes 56 HW modem.
>
> Jakou zvolit verzi a distribuci ??? Nebo nějaký win??????
>
> Díky Patrik

Na staricke i386/40MHz jsem sveho casu provozoval Win95 a coby browser
Operu. Ta chodila celkem pouzitelne a misto win 95 bych dal nejakou
nenarocnou distro... treba Debian, Slack... rozhodne ne RH, Suse,
Mandrake. Kdyz jsem prechazel z RH7.2 na Debian Woody, tak jsem
zaznamenal opravdu znatelne zrychleni (Duron 700MHz).
Windowmanager by vychazel nejlip asi IceWM.