Postfix - odstranění zadržovaného emailu

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Sobota Květen 15 18:37:14 CEST 2004

Jde to i brutalneji.

find /var/spool/postfix -t f |xargs grep vscan|postsuper -d -

Nejspis je to opravdu tim, ze nekde ve frontach zustaly maily, ktere tam
zustat nemely. Kazdopadne si zkontrolujte transportni mapu, pripadne
parametr content_filter.