Vhodná verze

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Neděle Květen 16 01:32:29 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> A ceho by mel byt pak manager?
>
> Linux funguje ponekud jinak, nez MacOS, WinXX. Proto taky muzete
> jednoduse zobrazovat obraz nekde uplne jinde (treba se pripojit na
> vzdaleny stroj SSH textovym terminalem a pustite tam Xkovou app,
> uvidite ji u sebe ve vasich Xkach).

Ve vestsine pripadu se ale spokojim s nejakou grafickou nadstavbou,
ktera mi sice neumozni vzdalene zobrazeni, ale umozni mi lokalni
spusteni aplikace. Tedy neco, jako Acqua nebo jak se to, na Macu,
ktera po siti take nebeha, protoze pod tim nebezi X. Jde to nejak na
Linuxu? Na notebooky by se to docela hodilo.