Re: Vhodná verze

Neděle Květen 16 16:13:05 CEST 2004

On Sat, 15 May 2004, Petr Vileta wrote:

> Ja vim, ze urcite narazim :-) ale na P1-120MHz jsem RH7.3 zkousel a je to
> zoufale pomale. Protoze to take nebylo pro me, tak jsem tam nakonec dal

To neni ani tak CPU jako hlavne RAM. S 32 MB je uz treba pecliveji
vybirat, co a kdy se spusti.

> Od zapnuti PC do doby, nez prestane blikat LEDka disku
> RH7.3 = 5 minut
> Win98SE = 2 minuty

Takze staci pomer poctu nabootovani 1:3, aby zacal RH 7.3 vyhravat?

> Spusteni Mozilly (RH) 4 minuty
> Spusteni MSIE 1 minuta

Viz vyse a pomer 1:5. (I kdyz Mozilla je nenazrana svine a po cca mesici
pouzivani mi ten jeji proces nakyne natolik, ze ji musim exitnout a
spustit znova. <g>)

> Nechci rozpoutavat flame, ale na starych sunkach je Gates opravdu rychlejsi
> ;-) A kdyz tam date Win95 :-))) tak to jede jeste rychleji.

Jeste kdyby treba slo ta wokna nejak presvedcit, ze maji pripojeny lepsi
monitor, takze nemusi porad zobrazovat v 640x480 (nebo tezce blikacim
800x600)...