zaciatocnik - web development na Linuxe

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Neděle Květen 16 22:37:45 CEST 2004

On Sunday 16 of May 2004 04:29, Jan Houstek wrote:
> [...]

jen poznamka o quante plus. taky ji pouzivam, ale jelikoz pouzivam na
svem pocitaci testing verze gentoo, tak jsem se uz dvakrat spalil na
betaverzi. Padala, padala a padala. Vetsina zakysu vypadala tak, ze
procesor jel na 100% a nic se nedela ani okno se neprekreslovalo.
Takze i nedockavym radim radeji pockejte na plnou verzi, ktere jsou
stabilni.

Pekny den

Pavel Benisek