zaciatocnik - web development na Linuxe

Petr Baum petr na baum.com.au
Pondělí Květen 17 00:03:49 CEST 2004

Reply to your email of Sunday 16 May 2004 22:27:

> Jinak Mozilla Composer jsem taky zkusil a nepřipadá mi na něm
> nic moc tak katastrofálního.

Ještě dodatečně na vysvětlenou - na Composer (původně z Netscape) jsem přešel
asi před pěti lety ještě ve Windows když jsem uvažoval o tom přejít pro
textové soubory na formát, který by byl míň primitivní než textový editor,
dával o něco víc formátovacích možností než T602 :-) , umožňoval kvalitní
hyperlinky a efektivní vkládání obrázků (aniž by se kopírovaly do souboru) a
který se nebude měnit každé dva roky jako .doc.

Dneska mám za sebou tisíce html souborů. Používám to pro všechno - od
pracovních poznámek přes dopisy a faxy, fotoalba až po veřejné stránky. Někdy
je to kompromis, ale většinou ne závažný. A všechno je pospojované, najít
jakékoli údaje v archivu je většinou jen 2-3 propojky z místa, kde pracuju.
Asi tak 90% toho co na počítači dělám je v html. Pro tohle je WYSIWIG  rychlý
a do zdroje stránky jdu většinou jen když Mozilla ztratí stopu (=výjimečně).

Když jsem přecházel před dvěma lety na svém desktopu na Linux, ukázala se
další výhoda: pro těch 90% práce na desktopu se nic nezměnilo. Je to výhoda,
která stojí za pozornost.

Mám ověřeno, že v tom jdou velmi dobře psát i recepty :-) . V první verzi to
nemusí být ani propojené, a dotyčný se vlastně nemusí ani učit používat
správce souborů a přesto může mít ve svých věcech pořádek...

Petr

--
<petr na baum.com.au>

Petr Baum, P.O.Box 2364, Rowville 3178