logovani na routeru

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Květen 17 09:03:14 CEST 2004

	Jenom technicka, on CESNET vznikl na zelene louce a bez
jakychkoli prostredku? Kdepak se asi vzalo to kvantum vseho potrebneho
(technickymi prostredky zacinaje, lidskymi konce) v case t=0?

	Jinymi slovy, CESNET dostal ucelovou dotaci a zbytek zaplatili
clenove se svych rozpoctu na studenty ci vyzkumne projekty... =>
NEVYDELALI SI NA TO, jak se dneska s oblibou samolibe tvrdi..., snahy
premalovat historii jsou stare jak lidstvo samo...