IP adresy

Pondělí Květen 17 12:14:58 CEST 2004

linda zuzicova <linda.zuzicova na zmail.sk> wrote:
> som v Linuxe novacik a potrebovala by som poradit. Mam moj Linuxovy pocitac
> v sieti a chcela by som vediet, ktore IP adresy mi cez neho pretekaju. Aky
> sa na to pouziva prikaz? Popripade kde su ulozene nejake zapisane logy kto
> siel cez moj pocitac?

cez pocitac tazko niekto prejde... moze sa na neho prihlasit a z neho
prihlasit. pripadne oboje (prihlasit sa na neho a z  neho dalej)
pokial ide o IP adresy, tie tiez nechodia. Mozu ist data z nejakych IP
dries na pocitac, pripadne z pocitaca na niektore IP adresy. Pripadne
oboje (ak pocitac routuje).

Takze, co presnejsie by si rada vedela?

BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease