MYSQL - uloziste

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Pondělí Květen 17 15:31:47 CEST 2004

Petr Chloupek pise:

> pokud mate vyresena prava tak staci pouzit symlink z datadiru
	K čemu to vůbec chcete použít? Jestli vám jde o to, aby se tabulky
zahrnovaly do kvóty, tak to nebude tak jednoduché. Symlink sice snadno
vytvoříte, ale uživatelé si mohou tabulky smazat a vytvořit znovu, databáze
většinou běží s právy vyhrazeného uživatele (mysql).

--

--Zdeněk <pytela na phil.muni.cz>