2.6.6, nvidia a nechteny suspend

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Květen 17 16:26:34 CEST 2004

Kamil Dedecius napsal(a):

> Samozrejme jsem v biosu zkousel vypnout acpi, bohuzel (nebo bohudik) me to
> hned po najeti Xek presvedcilo, ze tudy cesta nevede (cili zase suspend).

> Ja jsem doted pouzival na tuhle vec acpi a fungovalo to jak ma. Az 2.6.6 se
> nejak vzpouzi, ale znovu ji kvulli tomu kompilovat (zkusit vyhodit acpi a
> nasadit apm) zatim nechci.
>
> Kamil 'JP' Dedecius

Vyhoďte to ACPI skutečně to s touto deskou nechodí košér.
Překládat jádro nemusíte stačí zadat parametr jádru - zrušit startování
démona acpi, zakázat v BIOSU jak ACPI, tak APM - ZAKÁZAT OBOJE !
Potom to skuste zda to bude zase zlobit.

Pokud ne tak potom povolte v BIOSu pouze APM a přeložte si jádro s APM.

|    ICQ    179223500                    |