kopirovanie z routeru

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 17 21:58:37 CEST 2004

On Mon, 17 May 2004, linda zuzicova wrote:

> zasa mam taky problemik, aky prikaz mam pouzit v ssh -cku na kopirovanie
> suborov z routeru na moje PC? Pripojit na router sa viem: ssh -l root *.*.*.*
> ...atd. ale neviem z neho nic skopirovat.
> Vdaka za rady :-)))

Kdyz si date man ssh, tak v sekci SEE ALSO hned na druhem miste je scp
(viz man scp), pripadne sftp (man sftp). Lze pouzit i rsync, nebo pocilat
soubory primo pres ssh konexi.

ssh user na router "cat soubor_na_routeru" > lokalni_soubor
ssh user na router "cat > soubor_na_routeru" < lokalni_soubor

A nebo si pomoci ssh -L nebo ssh -R muzete protunelovat TCP porty a data
protlacit v podstate libovolnym protokolem takto vzniklym tunelem.

-- Honza Houstek