zaciatocnik - web development na Linuxe

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Květen 18 08:59:02 CEST 2004

jpastrnak na nemetschek.de wrote:
>    z toho je jasne, ze akemukolvek spagety kodovaniu sa chcem vyhnut
>    (jeden cas sme pouzivali na Win ASP-cko a to uz nechcem zazit, takze
>    rad by som sa vyhol nejakemu PHP, co je zhruba nieco podobne ako ASP,
>    ak PHP, tak bude obsahovat iba "zaciatok a koniec html" a medzi tym
>    volania nejakych objektov, ktore budu generovat konecny kod
to vůbec nemusí být pravda a záleží to jenom a jenom na vás jak ten kód bude
vypadat, v PHP se dají používat spousty šablonových systémů které zcela
oddělí PHP od HTML, i v ASP se dalo psát "pořádně" jen bylo třeba chtít.

>    osobne sa mi paci Java, ale kedze nemam skusenosti s Linuxom, tak
>    hladam aj ine moznosti
když se vám líbí JAVA proč hledáte něco dalšího ???
prostě jí používejte je to stejné jak na LINUXu tak na Win, nic se nezmění

> BTW: neviete nahodou, kde by som o tychto veciach nasiel viacej
> informacii?
myslím že je toho plný internet, vaše dilema řeší tisíce lidí na celém světě
snad denně a každý si na ně najde svoje řešení

Stefan