RE: Vhodná verze

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Květen 18 09:11:05 CEST 2004

	Tsssss... plagiatori :-r - to jako na ZX Spectru s 3.5MHz CPU nebezelo nebo co (mimochodem ten uzasny stroj za 1/4 mio z TNS Slusovice nebylo v podstate nic jineho nez spectrum s 256KiB pameti (strankovane po 64 KiB samozrejme) a 2x 5 1/4" FDD)? (zmina o frekvenci 2 a nejake drobne MHz ve mne vyluzuje podezreni, ze doslo k zamene s ZX-81). Mimochodem, dneska tu jsou koumaci co adresuji desitky MB (ja ve sve dobe asi 512 s tim, ze 128kB SRAM stalo dost pres tisicovku:->)

PS: Jsme hodne off-topic, co zkusit treba talk na linux.cz