VPN

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Květen 18 09:20:20 CEST 2004

On Mon, 17 May 2004, Milan Ježek wrote:

> Potřeboval bych rozchodit VPN, kde klient je stanice s WXP Pro a server
> je také WXP.

Divam se do kristalove koule a matne vidim, ze myslite pptp?

> Celé to jde přes router, kterým je linux (zároveň firewall,
> mail server). Na Inet jsem napojen na síťovkou na tomto routeru a mám
> zde veřejnou IP. Ale stanice má již neveřejnou IP. Moje terie je taková,
> že na firewallu použiju NAT, kde budu požadavky z netu posílat na tuto
> stanici (server VPN) a ta je již zkousne tak, jak má. Bude to tak
> fungovat? Nebo jsem na něco zapomněl?

No pokud do jadra date ty spravne moduly pro pptp, tak by to melo
fungovat, ovsem s pptp jsou drobne problemy.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...