.config na IBM server

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Květen 18 15:03:37 CEST 2004

Dobrý den.
    Mám velkou prosbu!
Mám IBM Netfinity 3000 model 8476-21x s Red Hat 9 verze jádra 2.4.20-8. Chci si zoptimalizovat jádro vyházením nepotřebných věcí, ale nejsem úplně zběhlý ve výběru HW, případně vymožeností jádra, co je potřebný pro bezchybný chod systému. Na serveru poběží pouze Apache, PHP, MySQL, samba, nfs a nějaké další nepotřebné maličkosti. Souborový systém je ext3. Nemáte někdo hotový .config soubor pro kompilaci jádra na tento typ serveru? Pokud jste ochotni se podělit o HouNou a poslat mi tento soubor, tak mi ho prosím pošlite na adresu mjezek na ic-energo.cz.

     Děkuji předem. Michal Ježek.

Chcete mít rychlé připojení k internetu? V průběhu 30 dnů si VYZKOUŠEJTE ADSL od TISCALI. Více na http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=49562