3D graficka karta

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Květen 18 16:34:38 CEST 2004

Kateřina Bubeníčková napsal(a):
> Preji pekny den,
> chtela bych koupit grafickou kartu s 3D akceleraci pod linuxem,
> mam intel 500MHz, 128 Mb SDRAM,
> AGP 2x, soucasna karta v desce je Ati 3D rage pro turbo AGP, 8M videopameti.
> deska Deskpro EN series, 6500.

Já používám karty od nvidie. (GF4 Ti4200)

Ovladače u mě bez problémů nutno stáhnout od nvidie a přeložit, někdo to
nedokáže a nerozběhne ji.

Já na ně nemůžu dopustit, někdo zase vychvaluje jinou značku.

Do vašeho PC by stačila nějaká levnější do agp, prostě si akorát
pohlídejte verzi AGP jakou má karta a co umí deska.

U různých verzí AGP je různé napájení takže karty co mají psáno AGP4 - 8
vám v desce s AGP 1 - 2 nepošlapou. :-)

|    ICQ    179223500                    |