Kompilovat kernel??? *was* Re: .config na IBM server

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 18 21:04:41 CEST 2004

> Monoliticky kernel ma velky vyznam v okamziku, kdy ty moduly jaksi
> prestanou fungovat :) Provozovatele jinych architektur nez x86 mohou
> vypravet ...
To mate pravdu. Nicmene prunik uzivatelu ne x86 stroju a uzivatelu
vahajicich nad prinosem vlastnorucne kompilovaneho kernelu bude blizky
prazdne mnozine ;-)

> Nehlede na to, ze se primo vybizi tu otazku polozit opacne. Pokud z
> nejakeho duvodu stejne potrebuju custom jadro a vim, ze modularitu nebudu
> potrebovat, k cemu modularni kernel?
Ano, pokud _vim_ nikoliv si _myslim_ ze potrebuju jadro na miru, tak ho
klidne udelam monoliticke. Protoze v tom pripade vim, co delam a co mi to
(ne)prinese na strane kladu/zaporu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz