Kompilovat kernel??? *was* Re: .config na IBM server

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Květen 18 21:06:52 CEST 2004

On Tue, 18 May 2004, Jiri Kulhan wrote:

> Vykonnostne to zadny prinos nema, bezpecnostne IMHO ano. Kazdy zpusob,
> ktery utocnikovi ztizi "zakopat" se na masine se pocita.

On se spis pocita kazdy zpusob, ktery mu umozni se tam dostat :)

Kdyz uz si pripustim moznost existence vetrelce v systemu, tak asi
nejlepsi, co muzu delat, je snazit se ho co nejdrive detekovat. Tj.
natahat na exponovana mista "draty", o ktere drive ci pozdeji zakopne.

To, ze mu zabranim se skryvat, mi samo o sobe nikterak nepomuze, pokud ho
nebudu aktivne hledat.

-- Honza Houstek