Kompilovat kernel??? *was* Re: .config na IBM server

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Úterý Květen 18 23:25:20 CEST 2004

>Ak tym neziskavam vykon [a nepotrebujem patche typu xfs etc.] - pre co
>vlastne si kompilujete kernel vy?

a) kedysi som sa to chcel naucit, tak som som si to vyskusal (co bolo
bolo, terazky to robim bezne)
b) pri prastarom zeleze je obcas kazdy bajt dobry
c) podpora noveho / exotickeho HW
d) prehlad co v jadre nove
e) co si upecies sam, to najlepsie poznas (alebo by si aspon mal)

A k vyssie spustenemu takmer flamu ci monoliticke alebo s modulmi.... No
ja osobne robim radsej monoliticke jadra (je to viac menej moj
iracionalny pocit, ze mi to tak vyhovuje viac / podvedomo tusim, ze tym
hadzem polena pod nohy zakopnikom, ibaze to je tiez viac menej
iracionalne). Na druhej strane, ked si to okolnosti vyzaduju, tak
nevaham pouzit aj jadro s modulmi.
Inac mi tato debata pripada skor ako krcmova hadka, ze ktore pivo je
lepsie.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG