apache zobrazi stranku pouze poprve

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Úterý Květen 18 23:41:06 CEST 2004

Dobry den,
ackoli jsem prohledl vse co mne napadlo, nemuzu prijit na nasledujici
problem.
spustim apache 2.0.49. v prohlizeci napisu http://localhost

spravne se mi zobrazi stranka s vypisem adresaru na web rootu

pokud vsak pristoupim na php stranku ta se zobrazi, ale nasledne se uz
nic nedeje pri kliknuti na lokalni odkaz, nebo pri zapsani existujiciho
lokalniho URL (prohlizec pise ve status baru "localhost kontaktovaán.
Ceka se na odpoved..." a na tom zkonci dokud nevytimeoutuje).

Pri prohledani access.log jsem zjistil, ze posledni zapsana stranka je
ta prvni php (funkcni) a v error.log neni nic noveho.

po restartu apache opet zobrazi prvni php stranku a dal zase nic.
Vubec neusim kde mam zkusit hledat dal.

dekuji za pripadne rady

Pavel Benisek