Kontra Outlook

Petr Baum petr na baum.com.au
Středa Květen 19 00:35:54 CEST 2004

Reply to your email of Wednesday 19 May 2004 06:42:

> Klik na sponku pravym tlacitkem, "Ulozit prilohy", vyberu kam a Enter ;-)

Ano. Jenže já jsem psal o datech obecně, ne o přílohách. Zkusil Jste někdy
vyexportovat informace z adresáře a použít je v jiném programu? Email sám se
dá individuálně nahrát na disk jako soubor, ale označit jich víc a nahrát
najednou už ne.

> To nedela Outlook, to delaji windoze. Pripony se zobrazuji/nezobrazuji pro
> cely OS a vsechny programy, ktere pouzivaji systemove sluzby, stejne. Kdyz
> si nekdo necha zapnute "Skrypt pripony znamych typu", tak ... :-)

To není omluva - jen vysvětlení. Souhlasím ale, že je to jedna z
nejhloupějších věcí, které wokna zavedly a dost usilovně prosazují.

Petr