Kontra Outlook

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Květen 19 09:48:12 CEST 2004

   From: <kocek.kvetoslav na vestizol.cz>
   Date: Wed, 19 May 2004 07:53:42 +0200

Dobrý den,

   > Ani nevite, jake mate stesti, ze mate cas zkouset nekolik desitek OSS
   > systemu. Ode mne se ocekava, ze kdyz je potreba groupwareovy system,
   > tak ze do 2-3 dnu pobezi a kazdy zamestnanec se v nem bude orientovat.

to bohužel v mnohém vypovídá o schopnostech vašeho nadřízeného
resp. managementu.

Nasazení groupwarového systému není nikdy věc na 3 dny. A pokud to
nedokážete svému nadřízenému vysvětlit, asi bude něco špatně.
--
Pavel Janík

Be warned: emacs has a steep upward learning curve.
                  -- a.l.meyers na consult-meyers.com in gnu.emacs.help