Kontra Outlook

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Středa Květen 19 10:23:07 CEST 2004

> [...]
>    Date: Wed, 19 May 2004 07:53:42 +0200
>
> Dobrý den,
>
>    > Ani nevite, jake mate stesti, ze mate cas zkouset
> nekolik desitek OSS
>    > systemu. Ode mne se ocekava, ze kdyz je potreba
> groupwareovy system,
>    > tak ze do 2-3 dnu pobezi a kazdy zamestnanec se v nem
> bude orientovat.
>
> to bohužel v mnohém vypovídá o schopnostech vašeho nadřízeného
> resp. managementu.
>
> Nasazení groupwarového systému není nikdy věc na 3 dny. A pokud to
> nedokážete svému nadřízenému vysvětlit, asi bude něco špatně.

Jak to? U dodavatelu, odberatelu dokonce i u konkurence
uz bezi exchange. A taky ho meli nasazeny za 3 dny. A ja
to nedokazu/potrebuju vic casu nas testy OSS systemu?
Pak tu nemam co delat. To je holy fakt.
A sve prace si prilis vazim, na to, abych kvuli tomu odesel.
--
 Kosac