Vhodná verze

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 19 10:29:18 CEST 2004

patrik.hora na ct.cz wrote:

> Tady si někdo ještě pamatuje Didaktik????
>
> :o))
>
> To je stroj!!! Ješte ho mám doma. Funguje mi velice super jako
> automatizační robot. Po jistých úpravách jistě:o))

Mam ZX-81, rozsiroval jsem mu RAM-ku na uzasnych 16kB, dal jsem tam
32kx8 15ns cache ze stareho mainboardu :o)

Je to skvely stroj, z 5V zere pouhych 350mA a to tam ma jeste stale
zapojeny modulator. Kdyz se misto 7805 da 5V LDO, tak se da napajet z
pouhych 4 tuzkovych aku a pojede dosti dlouho, protoze jede jeste pri
3,8V. Teda modulator uz nic moc nemoduluje, ale pocitac stale zije.

Spectrum uz moc zere a na rozpoznavani obrazu z kamery zas nema ten
vykon. To uz je pak lepsi ViaEpia.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!