Wake on xy pod linuxem?

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Květen 19 13:19:48 CEST 2004

On Wed, 19 May 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> staci mu poweroff, tedy za podminky ze je to ATX

A za podmínky, že napětí na zdroji odpovidá požadavkům základní desky. A
taky to musí podporovat síťová karta. A taky ne všechny WOL síťovky jedou
s WOL deskami.

Ja si s tím hrál tak před rokem a půl a nechodilo to nijak vyborně. Na
Internetu je i nejake HOWTO a je tam i napsano, co kdo s čim rozchodil a
nerozchodil. Hledejte.

Prostě to chce vyzkoušet.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...