co se deje ? - softwarove patenty

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Středa Květen 19 14:46:46 CEST 2004

On Wed, 19 May 2004 05:54:27 +0000, Martin Lebeda wrote:

> Jenze to uz bude trochu pozde...

Proc pozde? PNG, MP3, FAT -- vsichni si vzpomneli ,,pozde'' a ted z toho
maji obrovsky penize.

V danem pripade mate jedinou sanci -- u soudu prokazat, ze jde o trivialni
postup a tudiz zrusit patent.

> Do te doby to je vsem (pardon, temer vsem) putna.

Strasne mi to pripomina doby komunismu -- to bylo taky (temer) vsem
vsechno putna, ze jo?

Nejvic me ale trapi, ze to je otevrena demonstrace lobbingu v nejvyssich
sferach EU. Jakykoliv moralni princip nema sanci proti obrovsky zaplave
penez.

Petr