Wake on xy pod linuxem?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Květen 19 15:54:15 CEST 2004

On Wed, May 19, 2004 at 01:49:05PM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> linux s tym nema nic, musi to podporovat len HW

> zapnite wake na seriovu mys... ak bude dost citliva, pocitac sa zapne len
> co si sadnete za stol ;)

Urcite? Ja mel za to, ze na probuzeni pres seriovy port je
treba RI (=RING) signal (samostatny drat).

(Premyslel jsem, ze by se takto dalo upravit IR dalkove
ovladani pripojene pres seriovy port - takoveto, co je delane
pres PIC - jen by se mu musel pridat jeden vyvod prave na RI
a trosku to preprogramovat...)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/