Kontra Outlook

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Květen 20 07:50:49 CEST 2004

Dne 19.05.2004 v 13:23 +0200, Tomas Janousek napsal(a):
> IMHO je to dostatecne padne, az pokud clovek uz neco vyzkousel. Zustat u
> prvniho co se ke me dostane a ostatnim tvrdit 'me se v tom dela dobre' neni az
> tak padne.

Myslim, ze to zda clovek neco vyzkousel nebo zustal u prvniho je
jedno. Pokud nekdo vyrizuje 3 maily denne, asi tezko ho presvedcite o
tom, ze potrebuje podporu vlaken a obarvovani podle pravidel, ze
potrebuje slozitou definici pravidel s and, or a zavorkovanim. Virus
nikdy nepotkal, protoze na serveru jsou likvidovany... atd.

Proc by najednou mel zacit pouzivat neco jineho, kdyz mu stavajici,
byt prvni pouzity, software postacuje. On nic vic nepotrebuje. 'mne
to vyhovuje' zustava v platnosti.

Az bude vyrizovat >200 mailu ruzneho razeni denne, prestane tvrdit
'mne to vyhovuje' a pak je mozno uplatnit sva doporuceni.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...