Gigabit - NFS nebo neco jineho?

Jakub Jirků jsem na sosacek.org
Čtvrtek Květen 20 12:06:56 CEST 2004

On Thu, May 20, 2004 at 11:09:06AM +0200, Zdenek Svarc wrote:
> Hezky den,

I Vam

> mam pozadavek na sdileni adresaru mezi dvema linuxy v ramci nasi vnitrni
> site. Mel bych mit duvod se poohlizet po necem jinem nez NFS, pokud mi jde
> predevsim o rychlost prenosu? Oba stroje jsou propojeny gigabitem.

To zalezi na tom, co presne potrebujete. Pokud ma byt jedno server a jedno
stanice, bude nfs asi v poradku. Ale je tu spousta dalsich ,,sdilenych`` fs,
muzete treba pouzit modul pro ftpfs (ale ted nevim jestli je i pro 2.6) a na
jednom stroji spustit ftp demona. Na replikovani fs je potom treba intermezzo.

BTW nevite nekdo o necem co by pojednavalo o vykonu podobnych fs?

--
Jakub Jirků <jsem na sosacek.org>