Gigabit - NFS nebo neco jineho?

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Květen 20 12:46:35 CEST 2004

Jakub Jirků wrote:

> Muhehehehe :)
>
> Ftp ma mensi rezii nez nfs, ne? Navic nfs na tom neni s bezpecnosti zrovna
> nejlip. Ale nezkousel jsem to, takze nevim jaky vykon to ma.

Mám pocit že většina implementací NFS používá pro přenos dat UDP
segmenty, zatímco v případě FTP probíhá přenos dat v rámci TCP relace.
Kvůli tomu e domnívám, že by NFS mohlo být alespoň v lokálních sítích o
trochu rychlejší.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX