Gigabit - NFS nebo neco jineho?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Květen 20 12:43:53 CEST 2004

Jakub Jirků wrote:
> [...]

NFS je dobra volba, pokud ovsem nepotrebujete nejake specialitky.

> To zalezi na tom, co presne potrebujete. Pokud ma byt jedno server a jedno
> stanice, bude nfs asi v poradku. Ale je tu spousta dalsich ,,sdilenych`` fs,
> muzete treba pouzit modul pro ftpfs (ale ted nevim jestli je i pro 2.6) a na
> jednom stroji spustit ftp demona. Na replikovani fs je potom treba intermezzo.
>
> BTW nevite nekdo o necem co by pojednavalo o vykonu podobnych fs?

Co jsem zkousel coda_fs, tak to zrovna rychlosti nevynikalo,
ale imho to ani neni ucel tohoto fs (pravda, neinstaloval jsem to na
raw devices, ale na normalni ext2fs, dokumentace doporucuje nekolik
fyzickych raw devices, takze mozna proto). Taky me trosku rozcilovaly
expirace ticketu, ale i to se da osetrit. Ta pomalost oproti NFS
byla do oci bijici(zejmena v online rezimu), takze jsem na to ani
zadne diskove testy nepoustel.

Roman DAVID