Postupne odesilani mailu v postfixu

lubos klokner lubos na klokner.sk
Čtvrtek Květen 20 14:47:11 CEST 2004

* spatkalnx na luzanky.cz <spatkalnx na luzanky.cz> (20.05.2004):
> To jsem zkousel a nejak to nepomohlo. Mam tam tedy jeste filter:
> smtp    inet    n       -       -       -       2       smtpd   -o
> content_filter=filter:
>
> Ale to snad nema vliv.

a nenastane nahodou to, ze sice bezia iba dve instancie smtpd ale ked je
v jednom e-maile vela recipientov, tak to prejde cez smtpd a potom to uz
dorucuje ten filter a filter nie je nijako limitovany ?

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>