FreeBSD

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Květen 20 16:32:02 CEST 2004

Miloš Lesák wrote:

> Zdravim vsetkych.
   - " -
> Chcem sa opytat na Vas nazor na FreeBSD verziu unixu.
> Kolega bol na skoleni ohladom bezpecnosti a prednasajuci vypustil
> hlasku :"Linux je deravy ako varecha na rezance!"

A pak, pokracujic ve stejnem stylu, zacal vypravet "O snehurce".

> Odporucal prave tuto verziu unixu ako najlepsiu free volbu na
> severy(mail,web,squid...).

Vrele doporucuji dipl. praci (nyni Ing. :-) Patocka, srovnavaci studie
jader FreeBSD a Linux (je i na WEBu, odkaz v archivu konf.). Sice se
vubec netyka bezpecnosti, ale : Fantasticke cteni. Ja jsem z ni vycetl
(mozna, ze prani bylo otcem myslenky :-), ze opak je pravdou.