OT:Re: Kontra Outlook

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 20 17:26:09 CEST 2004

Nechci být sporostý ale táhněte už k čertu toto je diskusní list o
linuxu a né o podpoře M$ programů obzvláště otlaku který je na houby a
pod linuxem nefunguje.

Běžte si to probírat do nějaké windowsácké konference.

Kdo ho chce používat ať ho používá a řeší si problémy s M$ ale né na
linuxu který s tím jaké má otlak problémy nemá vůbec nic společného a je
jedno jaká verze to je a kdo ji naprogramoval.

Prosím správce aby zasáhl.

Všechny maily co budou mět v předmětu Outlook budou bez milosti u mě
posílané do /dev/null už mě to nebaví.

PS. Nechápu proč se tu poslední dobou každý tlačí s widosoidnímy
programy od M$ od toho je podpora M$ a jiné diskuze.

|    ICQ    179223500                    |