FreeBSD

Ivo Hanuska hanuska na ip-sec.cz
Čtvrtek Květen 20 20:03:14 CEST 2004

Já nevím, měl jsem tu možnost chvíli administrovat oba, ale z hlediska
bezpečnosti jsou jádra relativně na stejné úrovni.Jistě BSD má to a
Linux zas ono, are stejně to je jedno jádro za vosumnáct a druhý za
dvacet.

Nicméně, u serverů nezávisí až zas tak na jádře (z bezpečnostního
hlediska), ale na způsobu instalace a konfigurace aplikac, co na něm
běží (k čemu je Vám bezpečný jádro, když tam nacpete vytěžitelnej BIND).
A tady to jedno, protože se aplikace používají stejne. Unix jako Unix.
Záleží zas na výběru a konfiguraci aplikací.

Pravda, věta, že měli jede exploit za posledních x let v implicitní
instalaci zní pěkně. Ale pokud se na tu instalaci podíváte, tak
zjistíte, že taky nic moc neumí....

IH