FreeBSD

BOBO bobo na brandysnet.cz
Čtvrtek Květen 20 20:17:33 CEST 2004

Ja si pustil na Mandrake v textovem rezimu DRAKCONF a taky jsem nestacil
valit wocicka. Coby zacatecnik jsem si myslel, ze taky potrebuju na serveru
graficke rozhrani :o)
BOBO

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh na seznam.cz]
Sent: Thursday, May 20, 2004 4:15 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: FreeBSD

Miloš Lesák wrote:
> Mam tiez na serveroch linux, sice este stale RH, a zaujimala ma
> reakcia ale aj skusenosti. Musim sa rozhodnut pre novu distribuciu a tak
zvazujem.

Zkuste se podivat na Mandrake, kdyz mu reknete, ze ma mit zabezpeceni jako
server. Tudle nekdo chtel server s klikacim mezixichtem , tak jsem mu to tam
dal a nestacil jsem valit vocicka... Tolik vychytavek jsem pohromade snad
jeste nevidel.

Bohuzel, potrebuje k tomu Xy :(

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!