rackove PC pro linux za slušnou cenu

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Květen 20 21:15:17 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Pokud jste ochoten to za ne zaplatit, tak urcite :) Ja jsem pred casem
> kupoval 19" 2U rackovy case pro extended ATX se vsim vsudy krome zdroje za
> cca 8kKc i s dani. A neni to vubec spatny case, a to jsem ani nijak zvlast
> dlouho nehledal, mozna by se dal poridit i levneji.
>
> -- Honza Houstek

	On ale kolega mluvil o celem pocitadle.
	Kdyby se jednalo o moznost umisteni MatcinoDesky do reku, tak bych mu
doporucil beznou bednu + policku za 500,-
	M.j. dekuji za potvrzeni :-) bedna pro ATX zdroj do reku = 8kKc.

	Ale uz jsme zase OT.

	Ales