Gigabit - NFS nebo neco jineho?

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Květen 21 08:56:17 CEST 2004

Zdenek Svarc <svarc na promedia.cz> wrote:
> Hezky den,
>
> mam pozadavek na sdileni adresaru mezi dvema linuxy v ramci nasi vnitrni
> site. Mel bych mit duvod se poohlizet po necem jinem nez NFS, pokud mi jde
> predevsim o rychlost prenosu? Oba stroje jsou propojeny gigabitem.

ja tu mam server, 1Gbit siet a 7 diskless klientov, pouzivam nfs a v default
konfiguracii sa na tom nedalo vobec pracovat (gnome nabiehalo asi
minutu atd...). Zvysil som rsize,wsize na 32768 (vid NFS Howto) a teraz
je to krasne rychle, file transfer ide rychlostou vyse 30MB/s (co sa uz
blizi rychlostiam hdd), co je ale VELKY problem ze mam aplikaciu
ktora vyrazne pouziva gnudbm databazu a ta je z mne neznamych
dovodov cez nfs absolutne nepouzitelna (rychlost zapisu&citania
klesne asi 10x oproti lokalnym diskom). Asi to bude tym ze gdbm robi
velakrat seek & read & write...

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |