FreeBSD

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Květen 21 09:12:41 CEST 2004

On Friday 21 of May 2004 08:57, Jaroslav Lukesh wrote:

> To nic neni, co terprve linuxconf...

copak linuxconf, ale jmeli. Vsimli jste si, co se letos urodilo jmeli? V
korunach stromu to vypada jako nejaka orli hnizda ...

Uz to ukoncete, vzdyt je to o nicem :(

P.S. Jarovi Cimrmannovi se timto omlouvam, ze jsem jeho univerzalni dialog
pouzil v teto bezpredmetne debate.

P.P.S. - kdyz uz se delaji statistiky, "co kdo kolikrat" napsal do konference,
co kdyby se taky delaly statistiky relevantnosti prispevku. Myslim, ze  by to
bylo lepsi meritko stale upadajici kvality konference.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu