vsftpd pam_start

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Květen 21 10:51:07 CEST 2004

On Fri, May 21, 2004 at 10:41:17AM +0200, Honza E wrote:
> Zdravim,
> muze me nekdo nasmerovat spravnym smerem, co mam kam pridat,
> aby mi fungovalo ftp pripojeni?
> Anonymous usera to pro /pub pripoji spravne,
> ale pri prihlasovani jineho usera to hlasi chybu:
>
> Looking up abc.de.ef.cz
> Trying abc.de.ef.cz:21
> Connected to abc.de.ef.cz:21
> 220 (vsFTPd 1.2.0)
> USER honza
> 331 Please specify the password.
> PASS xxxx
> /usr/sbin/vsftpd: relocation error: \
> /usr/sbin/vsftpd: undefined symbol: pam_start

> [...]

Jo, to je takova folklorni chyba. Ja jsem to moc nezkoumal, ale vymenou
(resp. novym prelozenim) RPM s vsftpd to zacne chodit. Zkuste treba
balik z Tao Linuxu (obdobny projekt jako Whitebox):

http://dist.taolinux.org/tao-1.0-x86_64/updates/vsftpd-1.2.1-3.x86_64.rpm

BTW: nyni se ukazuje, jak je komunita silnejsi, nez one-man-show, takze
     CentOS ma security updaty prakticky ihned a neni potreba 3x psat
     autorovi, ze ma zasekly rsync server. Jeste stesti, ze jsou binarne
     kompatibilni...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz