Gigabit - NFS nebo neco jineho?

Pátek Květen 21 11:51:44 CEST 2004

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> NFS se bez nich prekvapive take dokaze obejit, kdyz na to prijde.
> Absence lock daemona rozbije zamykani, ale to tolik nevadi, protoze to
> v NFS nikdy poradne nefungovalo <g>, a portmapper lze obejit, kdyz se na
> klientovi explicitne zadaji porty pro mountd a nfsd (a dokonce se lze
> v modu "WebNFS" obejit i bez toho mountd).

ma s lockingom problemy sj nfsv3? (ktoru treba v minimalne niektorych 2.4
explicitne zanut)

Na druhej strane FTP locking nepodporuje vobec (teda nie bez mne neznamych
rozsireni FTP protokolu), okrem ineho preto ze na toto vobec nebolo
stavane.

- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.