co se deje ? - softwarove patenty

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Pátek Květen 21 11:41:42 CEST 2004

On Thu, 20 May 2004 07:57:46 +0000, GENTOO wrote:
> krasny priklad

Diky :-)
Bohuzel jsem si vsiml, ze jsem uvedl PNG -- mel jsem na mysli samozrejme
GIF!

> Apple má patentované zprůsvitňující okna

Uz se tesim. Zatim jsem u pocitace nemel morskou nemoc :-)

Vsechno bude bezva barevny a bude se to hejbat...

> Otvírá se tu tedy prostor pro budoucí žalobu Apple, ale spíše než
> to se očekává, že se mezi sebou firmy dohodnou. Microsoft si totiž
> pomalu buduje patentové portfolio a už v něm má i některé zajímavé
> kousky. Je tedy pravděpodobné, že si navzájem vymění licence na
> používání patentů.

Jasne. Pomalu bychom si meli vsichni opatrit nejaky patent, abychom meli v
budoucnu s cim obchodovat.

Sam mam ideu, ktera by mohla zahejbat trhem s hernim zarizenim --
BruteForceFeedback. Elekticky soky prenaseny do joysticku :-)
Neumite nekdo zaridit patent? :-) V opacnem pripade toto davam verejne na
vedomi, cimz to, doufam, vchazi ve verejnou znamost a nemelo by to jit
patentovat!

Petr