Zruseni http basic autentizace

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Pátek Květen 21 12:17:34 CEST 2004

a co takto vykaslat sa na realm a urobit si vlastne logovanie oproti dtb.
session tracking a session.invalidate potom krasne funguje a az tak vela
prace s tym nie je.
pravdupovediac realm nemam rad a nepouzivam ho, pokial ho nevie app server
synchronizovat oproti dtb (silne nestandardna a proprietarna vec)

btw.: LIDICKY, PREMYSLAJET  O TOM, CO SEM POSIELATE, INAK TU POSTUPNE
ZOSTANE LEN PAR FLAME-ROV A NIC SA TU NEDOZVIEME. JA UZ MAM TIEZ SILNE
NUTKANIA SA ODHLASIT, PRETOZE TOLKO BALASTU MI CHODI LEN Z TEJTO KONFERY.

J E   T O   S M U T N E :(

ps: nekricim, len zduoraznujem. tymto moje vyjadrenia na tento thread koncia.