S55 & bluetooth

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Pátek Květen 21 13:15:37 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Ales Komarek" <a.komarek na aquasoft.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, May 21, 2004 9:26 AM
Subject: S55 & bluetooth

> [...]
kod
> a pridam zarizeni na telefonu do znamych zarizeni. Pokud se takto
hlasim
> v jednom z techto systemu vse je ok a zarizeni se propoji napodruhe,
> bez problemu. Ale pokud se je pokusim propojit v druhem systemu, tak
> nemam sanci, dokud na telefonu nevymazu seznam znamych zarizeni (a
> neprovedu znovu registraci). V obou systemech se jmenuji stejne (ale
> zkousel jsem je pojmenovat i ruzne).
>
> V pripade pripojeni dalsich cizich BT zarizeni se vpohode pridava do
> seznamu a vse funguje tak jak ma, takze bych rekl, ze problem v

Mam S55, N6310i a BT (USB dongle) od MSI a s vyse popsanym problemem se
potykam jiz vice, nez pul roku. Tady uz podobny dotaz (mam takovy pocit)
jednou probehl, bohuzel s nulovym vysledkem. Sam jsem se take snazil
drive najit nejake reseni, ale bezvysledne. Domnivam se (ale bez zaruk,
je to jen uvaha), ze k identifikaci toho BT modulu v PC je pouzito i
neco jineho, nez jen stejny nazev a pin a to neco jineho se proste v
ruznem OS lisi, takze se to pak chova tak, ze se zarizeni
neautentifikuje spravne...

> Lze toto nejak resit, abych nemusel pri zmene systemu neustale na
> telefonu mazat seznam znamych BT zarizeni a znovu se registrovat
(treba
> na urovni operacniho systemu - nejlepe linuxu)?

Nedavno me napadl takovy "workaround", ktery se mi naskytl tim, ze jsem
si poridil druhy BT stejneho typu kvuli hrani si s BT mezi dvema PC:
proste pod Linuxem pouziju jeden BT a pod Winy ten druhy. Na obou
mobilech mam ted po 2 PC zarizenich takze menim pouze BT podle OS.

> Predem moc diky za info ... Ales Komarek

Neni zac, taky bych radeji znal lepsi odpoved...
    Kamil Krejca