cron - problemy

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Květen 21 13:51:32 CEST 2004

On Friday 21 of May 2004 13:42, Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz wrote:
> Potreboval jsem v cronu nastavit nejake automaticke ulohy (zalohovani).
> Editoval jsem primo soubor /etc/crontab. tad mi cron nejede!!!
> Dodatecne jsem zjisti, ze cron se smi editovat pouze pres crontab -e .
> Muze mi nekdo poradit jak cron znovu zprovoznit?
> crond bezi, nepomohl mi ani restart PC.

DD,

ukazte nam ten inkriminovany /etc/crontab, at vime, co jste tam napsal. Pricin
muze byt povicero, takze bude lepsi, kdyz nebudeme muset strilet naslepo.

Nejake informace mohou byt v /var/log/messages ci /var/log/cron. A
mimochodem, /etc/crontab muzete editovat libovolnym editorem, jen pak nesmite
zapomenout restartovat crond ('service crond restart' v RH like distribucich)

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu