FreeBSD

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Květen 21 15:06:11 CEST 2004

On Fri, May 21, 2004 at 03:03:13PM +0200, Dalibor Straka wrote:

> Ja jsem z ni vycetl, ze jediny poradny system je VMS ;-).

A AS/400?

Problem je v tom, ze v 95% pripadu to bude kanon na vrabce. A nebudete
mit za zadkem auditora, ktery bude pozadovat 3 klice od trezoru u 3
ruznych lidi (aka separace administratoru a privilegii).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz