FreeBSD

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Květen 21 17:49:34 CEST 2004

Dalibor Straka wrote:

> Neni nahodou Mikulas Mgr.? :-)

	Sorry, to byla moje chyba.

> Ja jsem z ni vycetl, ze jediny poradny system je VMS ;-).

	Nevezmes Jmena Boziho Nadarmo !!!!!!!! Tomuto systemu nesahaji ostatni
systemy ani po kotniky <NoFlame />. My, co jsme na nem vyrostili, pouze
s nostalgii a slzou oku vzpominame a chytame se kazne zminky o jeho
uspesne portaci na Itanium. Nevite nekdo neco blizsiho ? Treba : Kdo je
momentalne vlastnikem prav ?

> Je k dostani na www.root.cz

Tam je pouze jeden (mozna nekolik :-) clanku, ktere se o VMS otiraji.