scsi aic79xx

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Květen 21 18:26:27 CEST 2004

On Fri, 21 May 2004, Jirka Dutka wrote:

> Na hw raid zapomente, ten radic je neco na zpusob winmodemu :-( Po
> vypnuti raidu v BIOSu funguje modul aic79xx bez problémů...

To neni az tak uplne pravda. Ten HostRAID(tm) sice zadny HW RAID v beznem
slova smyslu neni, ale jistou bazalni inteligenci vykazuje. A dokonce na
to existuje i podpora v linuxu (v podobe binarnich podezrele velkych
modulu do nekterych kernelu vybranych distribuci). Viz archiv konference.

Jinak muzu potvrdit, ze co se funkce v roli obycejneho SCSI radice tyka,
tak jsem zatim nenarazil na jediny problem (2.4 i 2.6, vcetne HT, ACPI,
bootovani). Dokonce mi na tom chodila konfigurace se dvema iniciatory (na
druhe strane byl LSI 53C1030).

-- Honza Houstek