scsi aic79xx

jAHu jahu na ynet.sk
Pátek Květen 21 18:56:53 CEST 2004

fuuu, tak to ma velmi sklamalo, na strankach
http://www.adaptec.com/worldwide/product/markeditorial.html?sess=no&language=English+US&prodkey=ultra320_aic7901
pisu
- Supports HostRAID hardware mirroring
som si myslel ze ked to tolko stoji ze to bude mat aj hardware
mirroring, sice ten tajomni naozv hostraid to asi objasnuje.

dakujem za pomoc, pomohlo to, vse ide
teraz mi neostava nic ine len skusit sw raid, a poskusat ci to zvladne
hot-plug vymenu diskov

--
jAHu
do U jahuuuu?