Fedora Core 2 Test 3 a nvidia - Cerna obrazovka

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Sobota Květen 22 12:34:23 CEST 2004

* 18.05.2004 19:56, Jan Kovar <jan.kovar na onsemi.cz>:
> Funguje nekomu Fedora Core 2 Test3 s nvidia ovladaci? Me se to

Následující řešení jsem objevil ve fedora-list a kupodivu zatím funguje:

---snip---
 installed the kernel sources. I have added the
 following to my /etc/X11/xorg.conf:
 Section "Device"
       Identifier  "Videocard0"
       Driver      "nvidia"
       VendorName  "Videocard vendor"
       BoardName   "NVIDIA GeForce FX (generic)"

        >Option "RenderAccel" "On"
        >Option "IgnoreDisplayDevices" "DFP,TV"
        >Option "ConnectedMonitor" "CRT"
        >Option "HWCursor" "On"

 EndSection

 Of course without the > in front of them ;).
---snip---

Moje konfigurace: FC2 final, GeForce FX 5600, ovladače 5336.

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010